Surfsite – שיווק באינטרנט ובניית אתרים
  • דף הבית
  • קורס פרסום בפייסבוק
  • בניית אתרים
  • המלצות
  • אוסי חפץ
  • שירותים נוספים
  • מאמרים
  • צרו קשר
  • דף הבית
  • קורס פרסום בפייסבוק
  • בניית אתרים
  • המלצות
  • אוסי חפץ
  • שירותים נוספים
  • מאמרים
  • צרו קשר
Surfsite – שיווק באינטרנט ובניית אתרים
  • דף הבית
  • קורס פרסום בפייסבוק
  • בניית אתרים
  • המלצות
  • אוסי חפץ
  • שירותים נוספים
  • מאמרים
  • צרו קשר
  • דף הבית
  • קורס פרסום בפייסבוק
  • בניית אתרים
  • המלצות
  • אוסי חפץ
  • שירותים נוספים
  • מאמרים
  • צרו קשר
ראשי » מאמרים » כללי – מדריך לתפעול מודעות במנהל המודעות

כללי – מדריך לתפעול מודעות במנהל המודעות

הסבר כללי

1. סוגי המודעות העיקריות
תבנית לקידום פוסטים מהדף העסקי – המטרה – להגדיל חשיפה.
מודעת לידים – המטרה – איסוף מהיר של שם, טלפון ומייל מהגולשים.
מודעת תנועה – המטרה – להפנות תנועה לאתר או לדף הנחיתה.

2. היררכיית המודעות בפייסבוק

                                                   מסע פרסום

סדרת מודעות – קהל מורחב  |   סדרת מודעות – קהל חם  |   סדרת מודעות – אוהדים

  מודעות               |              מודעות               |               מודעות   


3. מה ניתן לשנות בכל אחד מהם

• מסע פרסום – הפעלה/הפסקה של כל היררכיית המודעות.
• סדרת מודעות – שינוי תאריך סיום ושינוי התקציב.
• מודעות – החלפת הפוסט במודעה וצפייה בתצוגה מקדימה של המודעה.

4. סוגי הקהלים
קהל מורחב – קהל שהגדרנו לפי מיקום גאוגרפי, גיל, מין ותחומי עניין.
קהל חם – גולשים שעשו לייק לפוסטים, הגיבו או שיתפו, היו מעורבים בדף או צפו בסרטונים (זה קהל חשוב וצריך תמיד לשאוף להגדיל אותו)
קהל אוהדים – כל מי שעשה לייק לדף העסקי.

5. צפייה בתוצאות המודעות
חשוב – למעלה מצד שמאל ניתן לשנות את טווחי התאריכים ולצפות בתוצאות לאותו פרק הזמן.
– שם הקמפיין (מסע הפרסום(.
– הצגת מודעות (סטטוס הקמפיין) – פעיל, לא פעיל או הושלם (הושלם זה אומר שתאריך
הסיום עבר).
– תוצאות לפי סוג המודעה (מעורבות בפרסום – כמה לייקים בפוסט, צפיות של 3 שניות,
כמה לידים – כמה השארות פרטים היו, קליקים – כמה כניסות לאתר או לדף הנחיתה).
– תפוצה – כמה גולשים ראו את המודעה.
– חשיפות – כמה חשיפות של המודעה היו (יתכן שיש אנשים שראו יותר מפעם אחת).
– עלות לתוצאה – כמה עלה כל לייק או צפייה בסרטון, או ליד או כניסה לאתר.
– עלות כוללת – סה"כ עלות הפרסום לתקופה שהוגדרה למעלה.

6. לצפייה ועדכון הקהלים (מומלץ לא לעדכן אם אין צורך)

יש ללחוץ על 3 הפסים בפינה שלמעלה שעל הפס הכחול ולבחור -> כל הכלים -> קהלים.
במסך המתקבל יופיעו כל הקהלים.
כדי לערוך את הקהל יש ללחוץ על שם הקהל -> ללחוץ על כפתור ערוך (באמצע המסך) ולעדכן את הנתונים ולשמור.
• פעולה זו תשנה את הקהל לכל המודעות שמשתמשות בקהל באופן אוטומטי.

המון בהצלחה!

שתפו אותנו בפייסבוק
  • Facebook
תבנית לפרסום בפייסבוק בניהול עצמי וסרטון שיווקי
לחצו וקבלו הצעה
צרו קשר להתייעצות

מוצרים עיקריים
  • קורס פרסום בפייסבוק – במחיר השקה!
  • בניית אתרים
צרו קשר

טל: 052-8570959
אימייל: contact@surfsite.co.il

עיצוב אתר פראש
בניית אתר surfsite