מצא את מילות המפתח הנכונות והרווחיות ביותר לאתר האינטרנט שלך.
מילות מפתח הן מילים וביטויים שאנשים משתמשים בהם כדי לחפש במנועי החיפוש כמו גוגל.
לדוגמה: נאמר שאנחנו מחפשים נעליים, מה הן המילים או המשפטים שאיתם תשתמשו כדי למצוא את הנעליים? אפשר להשתמש ב- נעליים, נעלי ספורט, נעלי ערב, נעלי ריקוד ואולי שם של יצרנית נעלים? אפשר לראות שניתן להשתמש בכמה וכמה מילות מפתח שונות?
אם היית בעסקי הנעליים היית בהחלט רוצה להיות רשום בעמוד הראשון או לפחות בעמוד השני של תוצאות החיפוש לא?
בהחלט!
המטרה בבחירת מילת מפתח היא לבנות טבלה של מילות מפתח העשויות להביא תנועה ממוקדת יותר לאתר האינטרנט שלך.
כתוב את כל המילים והביטויים שאתה חושב שהם הכי מתאימים והכי משקפים את האתר שלך, ביטויים אלה יכולים לשמש את הגולשים כשהם מחפשים אחר מידע הנמצא באתר שלך. כשאתה בוחר
מילות מפתח, אל תגביל את עצמך למילים בודדות. מחקר סטטיסטי הראה כי רוב האנשים מבצעים חיפוש באמצעות
מילות מפתח מרובות, לעיתים מורכב הביטוי משניים ואפילו שלוש מילים כדי לקבל תוצאות ממוקדות יותר.נסה לחשוב מי הם הגולשים שיבקרו באתר שלך, ומה הם היו רוצים או צריכים למצוא באתר שלך, אם היית מחפש אתר דומה, באיזה
מילות מפתח או ביטויי מפתח היית משתמש? ניתן להוסיף בכיוון חדש לגמרי על ידי חשיבה על הצרכים שלך ושל הגולשים, תן לגולשים סיבה לחזור לאתר שלך על ידי זה שתתן להם את המידע אותו הם מחפשים.חשוב גם על ביטויים שהם תוצאתיים , לדוגמא אם העיסוק שלך הוא מטפל הפותר בעייה מסוג כאבי גב, כדאי להשתמש גם בביטוי כאבי גב לדף הרלוונטי.
כמות תוכן – להצלחה מקסימלית לקידום האתר, צריך בין 10-30 מאמרים למילות מפתח שונות המותאמות לתוכן האתר, שיספקו מידע בעל ערך גבוה לגולש.
כמות התוכן האיכותי באתר שלך יסייע למנועי החיפוש לדרג את האתר שלך במקום מכובד.
תחרות הביטויים – בבחירת ביטויי המפתח יש להתייחס לתחרות של כל ביטוי ולעשות מיפוי איכותי של הביטויים.
ההצלחה שלך היא בגיוון, מציאת מגוון רחב של מילות מפתח, בחירת הביטויים הרווחיים ביותר, ולאחר מכן שיבוץמילות מפתח ממוקדות בדפי התוכן המספקים מידע בעל ערך גבוה עוזר למשוך מבקרים באופן ממוקד יותר.