אחד הדברים שמטרידים בעלי עסקים קטנים כאשר הם רוצים לפרסם מודעה בקידום הממומן בפייסבוק הוא ההוצאה על הפרסום.
יש אפשרות אחרת!
קודם כל כדאי לדעת:
– שבפרסום בפייסבוק ניתן להשקיע בחודש גם 100 שקלים, אתם קובעים את התקציב.
– נניח שתוציאו 20 שקלים ביום ואחרי 5 ימים תעצרו את הפרסום.
– אני ממליצה להשקיע לפחות 300 ש"ח בחודש אבל בהחלט ניתן להשקיע פחות ולראות מה זה נותן לחשיפה של העסק ולמכירות.
– כדאי גם לדעת שהכפתור של קדם פוסט שנמצא מתחת לכל פוסט אינו יעיל במיוחד וכדאי לעשות מודעות מקצועיות דרך מנהל המודעות.
ועכשיו אראה לכם כיצד ניתן מתוך ההכנסה שאתם מקבלים תוכלו להשקיע בפרסום:
נניח שהשקעתם כסף בפרסום הראשוני בפייסבוק והצלחתם לסגור מספר עסקאות, קחו חלק מההכנסות, נניח 20-30 אחוז והשקיעו אותו שוב בפרסום בפייסבוק וכך הלאה.
כמובן שככול שתרוויחו יותר כדאי יהיה להוציא יותר על הפרסום בפייסבוק ואז למעשה תגיעו למצב שאתם לא מוציאים מכספכם על הפרסום למעט הפעם הראשונה.
בהצלחה,
אוסנת